Havets grand prix :-)


Lördagen
Har varit en super rolig helg med Anna♥ på Havets grand prix;) Men väldigt rörigt, den enda informationen vi fick på hela helgen om vad vi skulle göra vad att vi skulle ställa oss i vipen och välkommna gästerna. Sedan försvann hon som skulle ha hand om oss värdinnor. Gästerna kom med en mängd frågor, såsom vart ligger vip parkeringen, vilken tid går båten etc. Inte ens sådana enkla frågor kunde vi besvara. Sådan dålig information var det. Man kände sig verkligen fruktansvärt dum. Jag ville verkligen kunna ge gästen bra service.

Vi skulle sedan bli serverad mat, men bara en av oss fick ett matkort, som var nördvändigt för att kunna gå in och äta. Därmed fick jag och Anna springa runt som galna höns för att leta upp hon som hade hand om oss. Efter drygt en timmes letande. Så ordnade det sig tillslut. Men seriöst skulle det vara så? Maten var jätte god, var mestadels skaldjur att välja på och lite deverse kycklingsallad, och lite plock mat.

Efterrätten var en god panacotta med bär och kolasås.






Anna under luchen ♥




Efter maten, så hade vi inprincip inget att göra igen, eller rättare sagt de hade inga uppgifter att dela ut, eller så fick vi inte tag på dem. Så jag och Anna blev erbjudna att åka gratis en skit snabb båt. Så vi tackade ja direkt. Vi fick ha hjälm på oss och allt hehe. Var skit roligt, men var lite svårt med eftersom det var jag respektive Anna som skulle styra, medan den andra killen som ägde båten gasade för fullt.  
   Jag skulle styra, genom att luta mig åt det hållet vi skulle svänga och ha bennen på ett speciellt sätt. Var lite avancerat, men sen gick det bra. Var skit häftigt :-) Men blev dyngsur då Anna och han killen som Anna åkte med åkte förbi oss framför så jag fick allt vatten i ansiktet. Så vi var skit blöta efteråt, men det gjorde inget var så varmt att vi torkade snabbt, desutom så var det så jäkla kul ;-) ingen dör av lite vatten hehe.


Här är vi när vi åker;-)






















Så snygga båtar fanns det ;-)













Anna och jag visar upp våra snygga tryck på tröjorna hehe ;-)



Med solen i ansiktet, kunde inte se  ;-)


Mellan fredagen och lördagen var vi tvungna att bo på hotell, för fanns inga bussar som skulle gå så vi kunde vara framme halv.9 som tiden var. Men när vi väl var framme vid hotellet, då hade hon Erica ändrat tiden så det var inte fören halv.10 som vi skulle vara där. Så hade sluppit betala hotell :-( skit dåligt asså.


Handfatten var så häftiga där ;-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0