Sol

Åh solen är tillbaka, underbart. Man får så mycket positiv energi. Pratade med min underbara vän Kristin♥ igår, varit vänner sen jag var 8år. Hon har rest runt världen så ibland har vi inte hörts på över ett halv år. Vi är endå lika nära vänner, oavsett hur länge vi är från varandra. Hon är en sådan positiv energi, har alltid varit en person jag sett upp till. De skiljer även 10 år i mellan oss, så när jag var liten tog hon hand om mig♥ Men på senare år jämnade sig åldern ut sig, så nu märks skillnaden inte av.
   Så vi har bestämt att träffas nästa vecka och se på bio, ska bli mysigt =)


Underbara Kristin♥

Kommentarer
Postat av: emelina

sv; hehe okeey :) aa du får ta nya hehe =) KRAM<3

2009-08-05 @ 11:34:47
URL: http://elsaemelinasjosten.blogg.se/
Postat av: Jessica

Ja kristin ar underbar, men det va ett tag sen jag sag henne nu! :/ men far traffas nar jag kommer hem fran holland. Hon ar sa sot<3

2009-08-05 @ 12:06:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0