Måsten :(

Igår hade jag en sådan där måsten tråkig dag. Tvätt tid och städning. Sådant som man drar sig för, men är tvungen att göra. Hatar när det är ostädat, och tvätt högen är ett berg. När jag kom hem igår stod jag bara och stirrade i lägenheten, vart skulle jag börja.
    Shera min kattunge ♥ satt i min tvättkorg och lekte hade vält ut all tvätt över hela golvet. Så typiskt, rivit och lekt med mina tidningar, så de var så små tidnings bitar över hela golvet.
   Blev så förbannad, men då tittar hon på mig med sina söta stora ögon. Jag kan verkligen inte bli arg länge. Det tog hela dagen igår att få lägenenheten ren, och tvätten klar. Hann bara med 2 maskiner. Shera sprang som vanligt runt mina fötter som en höna och ville leka. Var så nära att trampa på henne flera gånger.
    Jobbigast med att städa är att börja, för när man väl kommit igång så brukar det bli lättare. Det är verkligen tillfredställande när allt är klart, doftade rent är i ordning och man bara kan sätta sig ner tända lite lugnade doftljus, dra filten om sig och bara koppla av framför tv:en eller med att läsa en bok. Skön känsla av att gjort något nyttigt.

Älskar doften av Ajax rengöring, luktar verkligen rent och frächt ;)










Min syster ringde mig från Holland igår, skönt att höra att hon är okej. Jag hoppas hon kommer hem snart♥  Marissa har nästan börjat krypa nu, åh gud tiden går för snabbt.


Marissa ♥

Kommentarer
Postat av: emelina

sv; hihi japp:) så sant=) KRAM<3

2009-08-04 @ 10:15:56
URL: http://elsaemelinasjosten.blogg.se/
Postat av: emelina

sv; hihi tackar:) aa det är det=)

KRAM<33

2009-08-04 @ 10:35:45
URL: http://elsaemelinasjosten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0