Varje gång man åstadkommer något skaffar man sig en fiende. Man måste förbli medelmåttig för att vara populär.

Hur kommer detta sig att vissa männsikor inte klarar av att andra är bättre än dem själva? De måste trycka ner en för att må bättre själva.

Detta faktum har jag genomlidit enda sen jag var liten, människor med svarta ögon av avundsjuka. Som gör allt för att göra livet surt för mig. Som inte klarat av att jag både varit söt och smart.

Som sagt det vackra man inte kan härma, det svärtar man. 

Varför kan man inte vara nöjd med de man själv har? och inse att alla människor inte är stöpta i sama form. Alla har något speciellt jag ser det så. Jag hatar inte en annan människa för den har något som jag skulle vilja ha. För tror mig, jag ser människor med egenskaper, utseende som jag skulle vilja ha varje dag.

Men jag trycker inte ner dem eller mig själv för att jag inte ser ut så, eller har den egenskapen. Jag försöker hellre se till det jag själv har. De gör mig mycket lyckligare, än att se med svarta ögon mot en annan människa.

Vad tycker ni ?

Kommentarer
Postat av: emelina

sv; aa ja vet hihi:) har du? vad för ras?:) KRAM<33

2009-08-04 @ 11:04:05
URL: http://elsaemelinasjosten.blogg.se/
Postat av: emelina

sv; heeh okeey:) vi har en laika men han ser ut som en schäfer tycker många:P KRAM<3

2009-08-04 @ 11:23:42
URL: http://elsaemelinasjosten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0